Lær at tackle kroniske smerter – bog med cd

Medlemspris179 kr.

Pris199 kr.

Lær at tackle kroniske smerter

Bogen "Lær at tackle kroniske smerter" henvender sig til dig, der lever med kroniske smerter ud fra en formodning om, at problemerne – og løsningerne på dem – ofte er fælles, selv om der ligger forskellige årsager og sygdomme til grund for smerterne. Bogen er i høj grad også for pårørende til mennesker med kroniske smerter.

Du kan bl.a. læse om

• Aktiv selvhjælp
  • Balance mellem aktiviteter og hvile
  • Øvelser med bevægelse
  • Medicin, kost, sex og søvn
  • Hverdagsproblemer

Bogen indeholder 168 sider og en cd med træningsprogrammet "Bevæg dig let" samt en visualiseringsøvelse. Cd’en sidder bagerst i bogen.

Bogen er udgivet af Komiteen for Sundhedsoplysning. Målet er at hjælpe mennesker til et sundt og indholdsrigt liv på trods af kroniske smerter.

Bogen "Lær at tackle kroniske smerter" bruges på kommunernes kursus med samme navn ”Lær at tackle kroniske smerter”, der udbydes i mange kommuner, men du kan nemt bruge bogen separat.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, du modtager varen med posten.