Dåseåbner til dåser med ring

Medlemspris49 kr.

Pris59 kr.

J-Popper - dåseåbner

Denne ergonomiske dåseåbner er et uundværligt redskab til dig, der har svært ved at åbne dåser med ring, f.eks. på grund af gigt. Åbneren kan bruges på alle dåser med ring, dvs. dåser, hvor du skal trække i en ring, for at åbne dåsen.

Åbneren virker ved at den har et praktisk håndtag, der ligger godt i hånden og en ”krog” som bruges til at trække dåsen op. Du åbner dåsen ved at placere spidsen af  J-Popper'en under ringen og herefter trække i håndtaget. På den måde får du nemt åbnet låget på dine dåser, også selvom du mangler styrke i hænder og fingre.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset. Vi betaler for returfragten.