Træn dine hænders styrke og bevægelighed

Medlemspris89 kr.

Pris99 kr.

Håndtræningsæg

Håndtræningsægget er særligt godt for dig, der har brug for at træne styrke i hænder og fingre.

X-Care træningsæg hjælper dig med at holde dine hænder stærke og smidige. Det kan for nogle også reducere smerter i hænderne. Derfor behøver æg ikke være forbeholdt hverken påske eller morgenmad. Tag ægget med dig overalt og mærk dets gode resultater.

Anvendelse

Ægget er lavet af et behageligt materiale, som er rart at have i hånden og nemt at træne med. Ægget kan bruges, både hvis du har stærke hænder, og hvis dine hænder er meget plaget af gigt. Ægget træner bevægeligheden i håndens led og styrker dine muskler i hænderne. Det er perfekt til genoptræning for dig med gigt, men også rart som anti-stress ”nulre” æg.

Håndtræningsægget er desuden rigtig godt til træning af dine fødder, især hvis de ikke tåler så hårde bolde, som ofte anvendes til fødderne.

Du kan bruge træningsægget overalt, og det bliver hurtigt et uundværligt redskab for dig.

Ægget fås i to styrker

• Rød, som er under middel styrke.
  • Grøn, som er middel styrke.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset. Vi betaler for returfragten.