Glidelagenet gør det nemmere for dig at vende dig rundt i sengen

Medlemspris599 kr.

Pris649 kr.

Varen er ikke på lager, og kan desværre ikke bestilles i øjeblikket.

• Varen er ikke på lager, og kan desværre ikke bestilles i øjeblikket.

Glidelagen med elastik i hjørnerne

Glidelagenet kan være en stor hjælp til at få en bedre nattesøvn, da du pga. af lav friktion ikke skal kæmpe med at få vendt dig rundt i sengen i løbet af natten.

Lagenet, der er designet til en topmadras eller en almindelig skummadras på 90 x 200 cm, har et dejligt langt glidestykke i satin på 60 x 200 cm. Dermed har du lav friktion på lagenet i hele kroppens længde, hvilket gør det væsentligt nemmere at få vendt sig rundt i sengen. Selve glidestykket er lavet af vandtæt stof, og den brede bomuldskant langs begge sider af lagenet forhindrer, at du glider ud ad sengen, og du kan sidde behageligt på sengekanten uden at glide.

Vi anbefaler, at du bruger nattøj for at få optimal udbytte af lagnet.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset.