Knæpude, der aflaster din ryg og hjælper til hvile

Medlemspris599 kr.

Pris700 kr.

Fossflakes knæpude m. betræk

Har du ondt i ryggen - eller har du svært ved at finde en god hvilestilling? Så er knæpuden lige noget for dig.

Læg puden imellem dine knæ og underben, så aflaster du din ryg. Du kan også med fordel bruge puden, hvis du på grund af smerter har svært ved at ligge med dine knæ oven på hinanden.

Der medfølger hvidt betræk i 100 procent bomuld til puden.

Fyldet i knæpuden består af 70 procent polyethylen og 30 procent silikoniserede polyesterkuglefibre. Materialet er inspireret af det bedste ved dun og fjer, men er fri for allergener og holder længere end andet fyld. Puden er allergivenlig, kan vaskes og tørretumbles på 60 grader og har en lang holdbarhed.

Tip

For at få volumen i din nye knæpude anbefaler vi, at du tørretumbler den i 10 minutter ved svag varme (maks. 60 grader) eller lægger den ud i luften i et par timer.

Køb ekstra betræk til din knæpude her i webshoppen

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset. Vi betaler for returfragten.