Comfort U pude der understøtter hele din krop

Medlemspris1.399 kr.

Pris2.000 kr.

Fossflakes Comfort U pude med betræk

Har du svært ved at sove? Har du smerter i ryggen? Vender og drejer du dig i sengen, og har du svært ved at finde ro? Så forkæl dig selv med Comfort U puden fra Fossflakes.

Puden understøtter kroppen, så muskler og led kan slappe af, når du ligger. Den kan desuden give god hvile til kroppen, når du sidder.  Det lækre fyld gør puden blød og behagelig, men også spændstig.

Vedligehold din Comfort U

Ryst puden op for at bevare dens volumen. Maskinvask ved 60 grader. Tør puden i tørretumbler ved lav varme (<60 grader). Fjern puden, så snart maskinens tørringscyklus er færdig. Brug ikke vaskemiddel med enzymer eller skyllemiddel til vask af produkter med Fossflakes i, da det vil opløse silikonebelægningen på Fossfill fibrene.

Betræk

Puden leveres med lækkert og blødt cremefarvet luksusbetræk i jerseystof og taske. Betrækket er en smule elastisk og lukkes med en lynlås, der dog ikke har nogen hægte. Det kan derfor være lidt svært at åbne og lukke lynlåsen for nogle.

Se ekstra betræk

Jerseybetræk til Comfort U puden

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, du modtager varen med posten.

Vi gør opmærksom på, at kun puder, der ikke har været brugt, kan returneres.