Cashmere poncho – dejlig varm og nem at tage på

Medlemspris1.699 kr.

Pris1.899 kr.

Cashmere poncho - Flannelgrå

Ponchoen, der er produceret i 100% cashmere, er nem at få af og på uden for mange vrid i arme og skuldre, og er et rigtig godt alternativ til eksempelvis en cardigan. Det er i sandhed en nydelse at mærke varmen fra den bløde cashmere, når du ifører dig den elegante poncho fra Hobnob Copenhagen. Den varmer især skønt på skuldre, nakke og ryg, hvilket kan være til stor glæde og gavn for mennesker med gigt. Cashmere-ulden er kendt for sin lethed og temperaturregulerende egenskab.

Forkæl dig selv eller en, som du holder af, med en ultrablød og skøn poncho i certificeret og bæredygtig cashmere fra Hobnob Copenhagen. Passer perfekt til garderoben både ude og inde hele året rundt.

One size 77 x 77 cm. Du kan også købe ponchoen i farven indigo.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset.