Cashmere poncho – dejlig varm og nem at tage på

Medlemspris1.695 kr.

Pris1.895 kr.

Cashmere poncho - flannelgrå

Det er en sand nydelse af mærke varmen fra den bløde og lune cashmere, når du ifører sig den elegante poncho fra Hobnob Copenhagen. I forhold til eksempelvis en cardigan er ponchoen relativ nem at tage på og varmer skønt på skuldre, nakke og ryg. Du kan også bruge ponchoen på mange andre måder f.eks. som tørklæde.

Cashmere ulden er kendt for sin lethed og temperaturregulerende egenskab, der kan være til stor glæde og gavn for mennesker med gigt. Den bløde uld er både miljø- og allergivenlig.

Forkæl dig selv eller en, som du holder af, med en ultra blød og skøn poncho i certificeret og bæredygtigt 100% cashmere. Praktisk, lækkert og elegant tilbehør, der passer perfekt til garderoben både ude og inde hele året rundt.

One size 77 x 77 cm. Du kan også købe ponchoen i farven indigo.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset. Vi betaler for returfragten.