Sano – Gigtforeningens behandlingscenter

Sano er Gigtforeningens behandlingscenter med afdelinger i Skælskør, Middelfart og Aarhus. Har du problemer i led, ryg eller muskler, kan du få gavn af et ophold på Sano.

Vi er eksperter på området, og vores kerneydelser spænder fra forebyggende træning på daghold til ophold med flere ugers intens genoptræning og rehabilitering.

Sammenhængende og intensiv træning

På Sano er du sikret en sammenhængende og intensiv behandling af højeste kvalitet. Vi ved, at ikke to mennesker er ens – og der er stor forskel på, om du har kroniske smerter i led, ryg og muskler, eller om du f.eks. har brug for genoptræning efter en operation. Derfor er vores behandlingstilbud skræddersyede, så de passer til netop den enkeltes behov og ressourcer.

Vi arbejder ud fra veldokumenterede, effektive træningsmetoder og evidensbaserede forskningsresultater. Så kommer du til os, er du sikret den bedst mulige træning og behandling.

Et tværfagligt team bestående af læge, sygeplejerske, fysioterapeut og ergoterapeut arbejder målrettet sammen med dig så, du får den rigtige behandling til dit behov.

• Ophold på Sano - hvordan gør jeg?

Du har flere muligheder for at få ophold på Sano. Du kan blive henvist af din læge under det frie sygehusvalg, du kan selv betale for et privat ophold, eller din sundheds-/helbredsforsikring kan dække omkostningerne.

• Henvisningsblanket til Sano

Er du behandler, og skal du henvise en patient til Sano, finder du henvisningsblanketten og henvisningsvejledning på forsiden af Sanos hjemmeside

Gå til Sanos hjemmeside

Senest opdateret 28.08.2015