Kom til borgermøder om kroniske smerter

Omkring hver femte voksen i Danmark lever med kroniske smerter i led, ryg og muskler. Den hyppigste årsag er gigt. Det er baggrunden for, at Gigtforeningen arrangerer borgermøder om kroniske smerter i led, ryg og muskler rundt i landet. I foråret finder borgermøderne sted i Randers og Svendborg. Tilmeld dig allerede i dag!

De kroniske smerter kan udfordre hverdagslivet med familie, arbejde og fritidsaktiviteter, men her kan den rigtige behandling, træning og smertemestring hjælpe.

Ved borgermøderne vil tre eksperter - en overlæge, en psykolog og en udviklingsergoterapeut - dele ud af deres viden om kroniske smerter i led, ryg og muskler.

Du kan for eksempel høre om forskningen inden for forebyggelse og behandling af smerter i led, ryg og muskler, og du får viden om fysisk træning og smertemestring. Du vil også få gode råd til at gøre dagligdagen med kroniske smerter nemmere og bevare livskvaliteten trods smerter og træthed.

Se program og tilmeld dig borgermøderne i Randers og Svendborg

Torsdag den 28. marts 2019 i Randers, Randers Kommunes Fritidscenter

Torsdag den 4. april 2019 i Svendborg, Svendborg Gymnasium & HF

Derfor inviterer vi til borgermøder

"Hos Gigtforeningen vil vi gerne dele viden og gode råd med mennesker med gigt og pårørende. Derfor arrangerer vi borgermøder om kroniske smerter i led, ryg og muskler. Det er nu fjerde år, at vi står bag disse møder rundt om i landet, og det er fantastisk at opleve, at vi efter hvert møde tager hjem med viden og gode råd til at mestre de kroniske smerter i dagligdagen. Jeg håber rigtig mange vil deltage i møderne, siger Gigtforeningens direktør Mette Bryde Lind.

Publiceret 22.02.2019