Generalforsamling i Trekantsområdekreds

7100 Vejle
Pris: Gratis
Tilmelding:

Senest den 7. marts til Kirsten Dalager på tlf. 24 52 54 75 eller e-mail gigten.trekanten@mail.dk

Arrangør: Trekantsområdekreds

Vil du være med til at sætte dit præg på Gigtforeningens arbejde i dit lokalområde? Så kom til generalforsamling hos Gigtforeningens Trekantsområdekreds.

På generalforsamlingen får du en status på året, der er gået, både lokalt og i Gigtforeningen generelt. Du bliver også præsenteret for tankerne om 2020 og får mulighed for at byde ind med forslag til kommende aktiviteter. Der vil være en repræsentant fra Gigtforeningens sekretariat i Gentofte til stede, som du får mulighed for at stille spørgsmål til.

På generalforsamlingen er der valg til Kredsbestyrelsen, og du har mulighed for at melde dig som frivillig.
Medlemmer af Gigtforeningen har stemmeret og dermed indflydelse i den lokale kreds – så kom og gør din stemme gældende.

Bliv klogere på gigtvenlig kost

Efter generalforsamling har du mulighed for at blive klogere på gigtvenlig kost, når Mette Dehn kommer og fortæller om, hvad der gør en kost gigtvenlig, og hvad du selv kan gøre.

• Husk gyldigt medlemskort
  • Kredsen byder på et let traktement