Foredrag: Medicinsk cannabis til smertebehandling v. Henrik Rindom

Pris: Medlem: 50 kr.
Ikke-medlem: 50 kr.
Tilmelding:

Billetter kan købes i forsalg senest den 24. februar hos Christa Christensen på tlf. 21 69 24 74, e-mail christamc@live.dk eller på messenger.

Arrangør: Ærø lokalgruppe

Vil du gerne blive klogere på medicinsk cannabis som smertebehandling? Så kom til foredrag med Henrik Rindom, der er psykiater og overlæge.

Henrik Rindom vil fortælle om fordele og ulemper ved brugen af medicinsk cannabis som smertebehandling.

Mange mennesker med gigt lever et liv med daglige smerter og invaliderende symptomer. Nogle oplever, at de konventionelle lægemidler ikke kan hjælpe dem i forhold til smertelindring. Derfor afprøver eller overvejer mange netop medicinsk cannabis som et alternativ. Måske gælder det også dig?

Mere om foredragsholderen

Oprindeligt tog Rindom en uddannelse som maskinarbejder, men søgte senere ind på medicinstudiet ved Aarhus Universitet, hvorfra han blev cand.med. i 1982. Han efteruddannede sig senere til speciallæge i psykiatri og har her særligt beskæftiget sig med såvel alkohol- som stofmisbrug. Han har siden 2001 foruden sin ansættelse ved Hvidovre Hospital været tilknyttet behandlingstilbuddet Stofrådgivningen som psykiater.

Henrik Rindom er forfatter til flere videnskabelige artikler og bøger.

• Billetter kan købes i forsalg - se mere ovenfor.
  • Ved køb af billetter ved indgangen er prisen 75 kroner pr. stk.