Gigtforeningens Odense-Nordøstfyn-kreds – det gør vi nær dig

Velkommen til Odense-Nordøstfyns-kreds. Kredsen dækker Kerteminde, Nordfyns, Nyborg og Odense kommune.

Det gør vi nær dig

Vi arbejder lokalt for bedre forhold for mennesker med gigt. Det gør vi blandt andet ved at afholde arrangementer og foredrag, og vi tager ud og fortæller om gigt og Gigtforeningen.

Her kan du se vores aktiviteter og arrangementer:

Kalender for Odense og Nordøstfyn

Lokalgrupper

Find lokalgrupper

Søger du motionsaktiviteter?

Find motionsaktiviteter

Gigtcenter – mød andre med gigt

I vores kreds har vi et gigtcenter, hvor du kan møde andre med gigt. Du kan møde os i vores lokaler i Seniorhus Odense.

Seniorhus Odense
Toldbodgade 5-7
5000 Odense C

Vi har åben rådgivning hver onsdag i ulige uger kl. 10-12. Her kan du henvende dig, og helt anonymt, få gode råd og vejledning af vores erfarne frivillige. Du har også mulighed for, at få oplysninger om, og materiale fra Gigtforeningen. Du kan også kontakte os via e-mail gigtkreds@gmail.com. Vi holder lukket i juli og december.

Vær med i det frivillige arbejde

Har du spørgsmål til vores arbejde eller vores aktiviteter, er du meget velkommen til at kontakte os.
Vi vil meget gerne være flere frivillige, så vi kan gøre endnu mere for gigtsagen. Hvis du har lyst til at hjælpe os med at arbejde for den gode sag, er du velkommen til at kontakte os og høre mere.

Lizzie Roll
E-mail roll.lizzie@gmail.com