Foredrag: Lupus, kost og livsstil

Pris: Medlem: 100 kr.
Ikke-medlem: 100 kr.
Tilmelding:

Seneste tilmelding er den 11. august 2019 - se mere under "Praktisk"

Arrangør: Diagnosenetværk - SLE/Lupus

Vil du gerne blive klogere på, hvordan sund kost og livsstil kan gøre noget godt for dig? Vær med, når foredragsholder Strange Skov kommer med viden og inspiration. Han tager afsæt i sin fars reumatiske, autoimmune sygdom og finder andre løsninger end kun konventionel medicin.

Ifølge Strange Skov udelukker det ene ikke det andet, men du vil blive præsenteret for muligheder til at få et bedre liv med lupus/SLE - blandt andet gennem omlægning af kosten.

Det behøver ikke være svært at spise sundt

Sådan lyder det blandt andet fra Strange Skov på hans hjemmeside, hvor han også skriver:

"Men det ER svært at overvinde de indre blokeringer, som holder os fast i dårlige vaner og dårlig kost, som forværrer vores sygdom."

"Det gode" er IKKE fødevare-produkter, som kemisk snyder os og kunstigt holder os fast i dårlige vaner. Det gode er alt det, der i virkeligheden gør os lykkelige. Når vi erstatter den dårlige kost, med god, nærende, rigtig mad, vil mange helt naturligt opleve: Vægttab, en stærkere (og flottere) krop, sundere hud, hår og negle, klare øjne, bedre søvn, sundere tænder, mere stabilt blodsukker og bedre og mere stabilt humør, mere energi, overskud og livsglæde."

Kilde: Strange Skov

Praktisk

• Tilmelding er lig med indbetaling til Danske Bank 4316-3633426600. Husk at påføre navn ved indbetaling.
  • Entre er inklusiv kaffe/te med brød.
  • Arrangementet slutter kl. 18.