Madklub i Holbæk - Antiinflammatorisk kost

Pris: Medlem: 300 kr.
Ikke-medlem:
Tilmelding:

Tilmelding senest den 26. august 2020 til Henny Rose Pedersen, tlf. 20710432 eller email Hennyp@post10.tele.dk

Arrangør: Vestsjællandskreds

Har du lyst til at lære at lave sund antiinflammatorisk mad og samtidig møde nye og spædende mennesker?

Så mød op når Gigtforeningen og Holbæk kommune inviterer til madklub. Diætist Helle Christensen underviser og holder oplæg med udgangspunkt i antiinflammatorisk madlavning inspireret af bl.a. læge og forfatter Jerk Langers bog "21 helbredende dage med antiinflammatorisk kost" og sunde kogebøger udgivet af Gigtforeningen.

Fællesspisning for familie og venner

Den sidste undervisningsaften 9. november 2020 vil der være fællesspisning for familie og venner. Alle er velkommen til at deltage og smage de gode sunde opskrifter, der er lavet af deltagerne. Pris 60 kr. for medlemmer og ej medlemmer 70 kr.

Hvis du vil være sikker på en plads på holdet, så tilmeld dig allerede nu. Der er max. 20 pladser. Pris medlem 300 kr. for alle 5 aftener. Betales ved tilmeldingen.

Praktisk

• Der afholdes Madklub 5 mandage: den 31. august, den 14. september, den 28. september, den 19. oktober og den 9. november (fællesspisning)
  • Alle dage fra klokken 17 - 20