Generalforsamling i Lolland-Falster-kreds

Tilmelding:

Ikke nødvendig

Arrangør: Lolland-Falster-kreds

Vil du være med til at sætte dit præg på Gigtforeningens arbejde i dit lokalområde? Så kom til generalforsamling hos Gigtforeningens Lolland-Falster-kreds.

På generalforsamlingen får du en status på året, der er gået, både lokalt og i Gigtforeningen generelt. Du bliver også præsenteret for tankerne om 2020 og får mulighed for at byde ind med forslag til kommende aktiviteter. Der vil være en repræsentant fra Gigtforeningens sekretariat i Gentofte til stede, som du får mulighed for at stille spørgsmål til.

På generalforsamlingen er der valg til Kredsbestyrelsen, og du har mulighed for at melde dig som frivillig.

Medlemmer af Gigtforeningen har stemmeret og dermed indflydelse i den lokale kreds – så kom og gør din stemme gældende.

Der er også plads til hyggeligt samvær. Inden generalforsamlingen er det muligt at bestille smørrebrød og spise sammen med bestyrelsen. Efter generalforsamlingen kommer Jan Borre og Peter Søvad, der begge til daglig er musiklærere på Højskolen Marielyst, og underholder. De spiller et mix af bl.a. Beatles, John Mogensen og irsk musik, krydret med små historier.

• Husk gyldigt medlemskort.
  • I pausen serverer kredsen kaffe/te og kage.
  • OBS! Vi spiser kl. 17.30. Ring og bestil dit smørrebrød 30 46 49 30 senest den 13. februar 2020.