Generalforsamling i Vendsysselkreds

Tilmelding:

Ikke nødvendig

Arrangør: Vendsysselkreds

Vil du være med til at sætte dit præg på Gigtforeningens arbejde i dit lokalområde? Så kom til generalforsamling hos Gigtforeningens Vendsysselkreds.

Efter generalforsamlingen kommer fysioterapeut, Kirsten Petersen fra Klinik for fysioterapi i Sindal. Hun fortæller om GLA:D-træning for dig med slidgigt i ryg, hofter eller knæ. Desuden får vi besøg af en hemmelig gæst, der kommer og underholder os efter foredraget.

På generalforsamlingen får du en status på året, der er gået, både lokalt og i Gigtforeningen generelt. Du bliver også præsenteret for tankerne om 2020 og får mulighed for at byde ind med forslag til kommende aktiviteter. Der vil være en repræsentant fra Gigtforeningens sekretariat i Gentofte til stede, som du får mulighed for at stille spørgsmål til.

På generalforsamlingen er der valg til Kredsbestyrelsen, og du har mulighed for at melde dig som frivillig.

Medlemmer af Gigtforeningen har stemmeret og dermed indflydelse i den lokale kreds – så kom og gør din stemme gældende.

Husk gyldigt medlemskort.