Madklub i Aalborg

Tilmelding:

Tilmelding senest 16. oktober. Tilmeld dig her

Arrangør: Aalborgkreds

Kom og lav gigtvenlig mad i Gigtforeningens nye madklub.

Lever du med gigt, og mangler du inspiration til at lave sund og gigtvenlig mad? Så vær med, når Gigtforeningen starter en madklub op i Aalborg i september.

Den 19. oktober slår vi dørene op til vores nye madklub i Aalborg. Her får du inspiration og redskaber til at lave antiinflammatorisk og gigtvenlig mad sammen med andre, der også lever med en gigtsygdom.

I madklubben vil du sammen med de andre deltagere få undervisning af en diætist, som guider dig igennem gigtvenlige og lette madopskrifter. Ud over vejledning i madlavning og kost vil madklubben også få besøg af en ergoterapeut, som vil fortælle om gode arbejdsstillinger og hjælpemidler i køkkenet og give individuel hjælp og sparring.

I madklubben vil du opleve, at der er rum for at dele tanker og erfaringer med hinanden om de store som små udfordringer, man kan opleve i køkkenet, når man har gigt – og i livet generelt.

Første gang madklubben mødes er mandag den 02. november 2020 kl. 17-20. Madklubben mødes i alt 6 gange cirka hver 14 dag. Efter de 6 gange er det planen, at madklubben fortsætter uden diætist. Dette vil du modtage mere information om i madklubben.

Er der spørgsmål til madklubben kan Peter Nasser kontaktes på tlf. 61 70 89 23

• Der er begrænsede pladser
  • For at kunne deltage skal du være medlem af Gigtforeningen
  • Deltagergebyr dækker dækker udgifter til mad og indkøb de 6 gange.
  • Skolen ligger ved Hasseris (bus 11)