Foredrag: Lægen flytter ind - jeg lever med en udløbsdato

Pris: Medlem: 150 kr.
Ikke-medlem: 150 kr.
Tilmelding:

Senest den 28. oktober på www.gokskjern-tarm eller tlf. 21 97 20 56, mail ems@gokskjern-tarm.dk

Arrangør: GOK Skjern-Tarm

Kom og hør et inspirerende og tankevækkende foredrag, når den kontante, ærlige og direkte læge fra DR2, Charlotte Bøving, fra programmerne "Lægen flytter ind " besøger GOK Skjern-Tarm. Men trods kontantheden er deltagerne fra programmerne alle taknemmelige. Hun gjorde forskellen, der fik dem til at ændre deres liv!

Charlotte vil fortælle sjove anekdoter fra programmerne, som er blevet de mest sete DR2 programmer nogensinde. Måske har du selv, som mange andre, en mening om programmerne, som i den grad viser, hvad der for nogen kan hjælpe helbredet i den rigtige retning. Og på bare 6 uger viser hun deltagerne, hvor lidt der nogle gange skal til, hvis man bare gør "lidt" hver dag.

Charlotte vil også på en sjov og underholdende måde give sine ord med på vejen mod en sundere og mere aktiv livsstil, men stadig med fokus på mental sundhed, som også er vigtigt.

Vigtigt er også arbejdsmiljø, arbejdstider, søvn og stress. Vi vil alle gerne være her lidt længere. En sætning der i den grad er blevet højaktuel for Charlotte, som i september 2016 fik stillet en kræftdiagnose. Og som hun siger "Tid og helbred er det eneste, vi ikke kan købe".

Prisen er inkl. kaffe og kage.