Foredrag: På kanten af livet med Per Larsen, tidl. chefpolitiinspektør

Tilmelding:

Senest den 1. oktober til Margit Poulsen, SMS eller ring på tlf. 20 22 82 01

Arrangør: GOK Ringkøbing

Kom og hør et spændende foredrag med Per Larsen, der blandt andet har stået i spidsen for efterforskningen 1988 - 91 af Blekingegade-sagen og af kriminaliteten i forbindelse med rockerkrigen 1996-97. Per Larsen vil løfte sløret for nogle af politiets store opgaver, herunder gennembruddet i Blekingegade-bande sagen.

Per Larsen er jovial og oprigtig, når han medlevende og med en altid positiv tilgang fortæller om sit liv og levned. Det er bestemt ikke kedeligt, men derimod interessant, vedkommende og humoristisk.

En anderledes kamp

I 2008 måtte chefpolitiinspektøren ud i en anderledes og ikke mindre hård kamp - nemlig kampen mod kræft. Per Larsen fik konstateret kræft i den ene nyre, og senere fik han så konstateret kræft i binyren. Han er begge gange blevet opereret, inden sygdommen har nået at sprede sig. Per Larsen kan derfor også fortælle om, hvordan har har tacklet sin kamp mod kræften, bl.a. ved hjælp af sit optimistiske syn på livet. I 2010 blev han valgt til hovedbestyrelsen i Kraftens Bekæmpelse, og i 2012 blev han formand for Børnerådet.