Foredrag: Kræft, trit og retning med skuespiller Søs Egelind

Pris: Medlem: 100 kr.
Ikke-medlem: 100 kr.
Tilmelding:

Senest den 8. april 2019 til Lillian Kammersgaard, tlf. 86 48 19 59, e-mail lilliankammersgaard55@msn.com

Arrangør: GOK Auning

Kom og hør skuespiller og foredragsholder Søs Egelind, der er dobbelt verdensmester i overlevelse af kræft. Det bliver langt fra kedeligt, når hun deler rundhåndet ud af egne erfaringer i et personligt, livsbekræftende, tankevækkende og positivt foredrag om livstruende sygdom.

Hun vil belyse, hvordan man kan gå igennem en voldsom krise og komme ud på den anden side som et klogere, mere lykkeligt og taknemmeligt menneske.

Hun fik konstateret lymfeknudekræft og var med egne ord ”syltet godt og grundigt ind fra top til tå”, men overlevede. For så at blive ramt af en ondartet modermærkekræft. Udfordringerne har med andre ord stået i kø, men Søs Egelind fandt ud af, at alvorlig sygdom kan være en gave, hvis man fokuserer og holder retningen mod overlevelse.

Et åbenhjertigt foredrag, ikke kun om sygdom, men om mod, overlevelse, glæde og kærligheden til livet!

• Der kan kun betales med kontanter.
  • Foredraget slutter kl. 20.45