Foredrag: Gigt i nakke, skuldre og ryg v. kiropraktor

Dato/tid: 31.01.2019 kl. 14:00
Sted: Frivilligcenter Halsnæs (Skjoldborg)
Valseværksstædet 5a
3300 Frederiksværk
Pris: Medlem: 30 kr.
Ikke-medlem: 40 kr.
Tilmelding:

Ikke nødvendig

Arrangør: Nordsjællandskreds

Har du smerter og/eller gigt i nakke, skulder eller ryg? Så hør med, når Peter Dalum, indehaver af Familekiropraktoren, kommer og deler ud af sin viden og ikke mindst gode råd om, hvad du selv kan gøre ved problemet.

Han siger blandt andet, at der kan være en genetisk årsagssammenhæng til udviklingen af evt. artrose (slidgigt) de nævnte steder, men ofte er det overvejende et mekanisk problem. Det er fejlbelastninger, dårlig kropsholdning, skævvridning i ryggen og nakkens led, som kan give anledning til slidgigt, lyder det fra kiropraktoren.

Mere om foredragsholderen

Peter Dalum er uddannet fra Anglo-European College of Chiropractic i 1985. Han blev tildelt hædersbevisninger i kliniske færdigheder fra både uddannelsesstedet og Dansk Kiropraktor Forening. I 1986 overtag han en klinik i Helsinge, og senere på Frederiksborgvej i 2004. Han har tidligere været involveret i Dansk Kiropraktor Forenings arbejde, blandt andet som formand. Han tog også initiativ til Kiropraktisk Tidsskrift, som han var ansvarshavende redaktør for i en årrække.

Elevator forefindes.