Foredrag: Spis dig fra smerter! ved ernæringsekspert Martin Kreutzer

Pris: Medlem: 75 kr.
Ikke-medlem: 100 kr.
Tilmelding:

Senest den 11.01.2012 til Hovedstad Vest-kreds, tlf. 26 86 46 40, eller e-mail: gigtforeningenhovedstadv@gmail.com

Arrangør: Hovedstad Vest-kreds

Antiinflammatorisk kostguide påvirker sundhed og sygdom? Kom og hør med når ernæringsekspert Martin Kreutzer besøger Gigtforeningens Hovedstad-Vest kreds. Martin Kreutzer er en af landets mest eftertragtede foredragsholdere, når det gælder styrkende ernæring og livsstil. Ifølge foredragsholderen har dine kostvaner afgørende betydning for gigt, sklerose m.m. Ved at spise de rigtige ting stiver du immunforsvaret af og hjælper kroppen med at lindre smerter. Men hvad, hvordan og hvor meget kan være svært at gennemskue for menigmand. Derfor inviterer Gigtforeningen dig til et inspirerende og lærerigt foredrag om madens magi, hvor du får konkrete redskaber til, hvordan du spiser dig til smertelindring gennem antiinflammatorisk kost. Foredraget berører også øvrige livsstilsfaktorer, og der er garanti for, at du går hjem med et hav af værktøjer.

Fælles arrangement for kredsene: Hovedstad Vest, Hovedstad Nord & København.