Generalforsamling i Hovedstad Vest-kreds

2630 Taastrup
Pris: Gratis
Tilmelding:

Senest den 18. februar på tlf. 26 86 46 40 eller 28 57 20 12 eller e-mail jettemj16@gmail.com

Arrangør: Hovedstad Vest-kreds

Vil du være med til at sætte dit præg på Gigtforeningens arbejde i dit lokalområde? Så kom til generalforsamling hos Gigtforeningens Hovedstad Vest-kreds.

På generalforsamlingen får du en status på året, der er gået, både lokalt og i Gigtforeningen generelt. Du bliver også præsenteret for tankerne om 2020 og får mulighed for at byde ind med forslag til kommende aktiviteter. Der vil være en repræsentant fra Gigtforeningens sekretariat i Gentofte til stede, som du får mulighed for at stille spørgsmål til.

På generalforsamlingen er der valg til Kredsbestyrelsen, og du har mulighed for at melde dig som frivillig.
Medlemmer af Gigtforeningen har stemmeret og dermed indflydelse i den lokale kreds – så kom og gør din stemme gældende.

Bliv klogere på GLA:D

Glæd dig også til at blive klogere på det populære behandlingskoncept GLA:D, når der inden generalforsamlingen bliver sat fokus på simple øvelser, der er gode for knæ og hofter. GLA:D står for Godt Liv med Artrose i Danmark.

• Husk gyldigt medlemskort.
  • Dagsorden er ifølge vedtægterne.
  • Efter introduktionen til GLA:D vil der være 2 stk. smørrebrød samt en øl/vand.