Rabat på fitness og motion i SATS

Som medlem af Gigtforeningen får du stor rabat på din træning i fitnesskæden SATS.

Træningscentre over hele landet

SATS er en landsdækkende kæde af fitnesscentre. SATS har fokus på at tilbyde en høj standard af kvalitet både hvad angår faciliteter, koncepter samt vejledning og service.

Rabat på træning i SATS

Som medlem af Gigtforeningen får du en særrabat, når du træner i SATS.

Du kan vælge mellem to typer af medlemskaber:

• MIDDAY
  • ANYTIME

MIDDAY

MIDDAY-medlemskabet giver dig adgang til at træne i hverdage mellem kl. 9-15. Du kan træne i alle SATS centre undtaget Adelgade, Amager Strand, Birkerød, Blox, Gentofte, Hørsholm samt Valby. I tidsrummet har du adgang til holdtræning og til træningsarealet, hvor du blandt andet kan styrketræne og bruge cardiomaskinerne.

ANYTME

Du kan træne i alle fitness dks centre i hele åbningstiden. Du får adgang til holdtræning, hvor centrets instruktører underviser i blandt andet yoga, funktionel træning, cykling, boksning samt hold fra konceptet LES MILLS. Du får også adgang til træningsarealet, hvor du blandt andet kan styrketræne og bruge kardiomaskinerne.

Bemærk: For at opnå rabatten, skal du melde dig ind i Gigtforeningen, inden du melder dig ind i SATS.

Sådan får du rabat med Gigtforeningen

Gå ned i dit lokale fitness dk center. Du kan finde en liste over samtlige SATS træningscentre på www.sats.com

Når du opretter medlemskab hos SATS, skal du huske at gøre opmærksom på, at Gigtforeningen har en firmaaftale, som også omfatter Gigtforeningens medlemmer – så får du den særlige rabat. Medbring dit medlemskort fra Gigtforeningen som dokumentation.

Bliv medlem af Gigtforeningen nu

Få rabat i SATS - og få del i mange andre af Gigtforeningens medlemsfordele.

Et personligt medlemskab i Gigtforeningen koster 290 kroner årligt.

Ja, jeg vil gerne være medlem og få rabat på min træning

Læs mere om Gigtforeningens medlemsfordele

Læs mere om SATS