Rabat på fitness og motion i fitness dk

Som medlem af Gigtforeningen får du stor rabat på din træning i fitnesskæden fitness dk.

Folk der træner i Fitness dk

Træningscentre over hele landet

Fitness dk er en landsdækkende kæde af fitnesscentre og består af i alt 42 centre.

Fitness dk har fokus på at tilbyde en høj standard af kvalitet både hvad angår faciliteter, koncepter samt vejledning og service. De 42 centre er placeret med 30 på Sjælland, 3 på Fyn og 9 i Jylland.

Rabat på træning i fitness dk

Som medlem af Gigtforeningen får du en særrabat, når du træner i fitness dk.  Du får 70 kroner i rabat om måneden - uanset hvilket af nedenstående medlemskaber du vælger.

Du kan vælge mellem tre typer af medlemskaber:

• MIDDAY
  • ANYTIME
  • PREMIUM

MIDDAY

MIDDAY-medlemskabet giver dig adgang til at træne i hverdage mellem kl. 9-15. Du kan træne i alle fitness dks centre undtaget Adelgade, Amager Strand, Birkerød, Blox, Gentofte, Hørsholm samt Valby. I tidsrummet har du adgang til holdtræning og til træningsarealet, hvor du blandt andet kan styrketræne og bruge cardiomaskinerne.

ANYTME

Du kan træne i alle fitness dks centre i hele åbningstiden. Du får adgang til holdtræning, hvor centrets instruktører underviser i blandt andet yoga, funktionel træning, cykling, boksning samt hold fra konceptet LES MILLS. Du får også adgang til træningsarealet, hvor du blandt andet kan styrketræne og bruge kardiomaskinerne.

PREMIUM

Udover alt indhold fra ANYTIME får du:

• Tag en ven med til træning hver gang (dog ikke på holdtræning) (værdi 199 kroner om måneden)
  • Programlægning en gang om året (værdi 550 kroner om året)
  • Måling af fedtprocent hver måned (værdi 50 kroner pr. gang)
  • VIP-booke hold fire uger i forvejen (normalt er det tre uger)
  • Adgang til squash i de centre, som har bane (værdi 60 kroner om måneden)

Bemærk: For at opnå rabatten, skal du melde dig ind i Gigtforeningen, inden du melder dig ind i fitness dk.

Sådan får du rabat med Gigtforeningen

Gå ned i dit lokale fitness dk center. Du kan finde en liste over samtlige fitness dk træningscentre på www.fitnessdk.dk.

Når du opretter medlemskab af fitness dk, skal du huske at gøre opmærksom på, at Gigtforeningen har en firmaaftale, som også omfatter Gigtforeningens medlemmer – så får du den særlige rabat. Medbring dit medlemskort fra Gigtforeningen som dokumentation.

Bliv medlem af Gigtforeningen nu

Få rabat i fitness dk - og få del i mange andre af Gigtforeningens medlemsfordele.

Et personligt medlemskab i Gigtforeningen koster 225 kroner årligt.

Ja, jeg vil gerne være medlem og få rabat på min træning

Læs mere om Gigtforeningens medlemsfordele

Læs mere om fitness dk