Rabat på fitness og motion i fitness dk

Som medlem af Gigtforeningen får du stor rabat på din træning i fitnesskæden fitness dk.

Folk der træner i Fitness dk

Træningscentre over hele landet

Fitness dk er en landsdækkende kæde af fitnesscentre og består af i alt 45 centre.
Fitness dk har fokus på at tilbyde en høj standard af kvalitet både hvad angår faciliteter, koncepter samt vejledning og service. De 45 centre er placeret med 26 på Sjælland, 4 på Fyn og 15 i Jylland.

Rabat på træning i fitness dk

Som medlem af Gigtforeningen får du en særrabat, når du træner i fitness dk.

Du kan vælge mellem tre typer af medlemskaber:

• ANYTIME
  • MIDDAY
  • PREMIUM

Bemærk: For at opnå rabatten, skal du melde dig ind i Gigtforeningen, inden du melder dig ind i fitness dk.

ANYTIME

Som medlem af Gigtforeningen betaler du kun 299 kroner om måneden. Det er 70 kroner under normalprisen. Du kan også vælge et årsmedlemskab - som medlem betaler du 3.000 kroner og sparer hele 1.059 kroner i forhold til normalprisen.

MIDDAY

Med MIDDAY medlemskab, kan du træne i ét center, hvor du kan bruge træningsarealerne til at styrketræne og træne i cardiomaskinerne på hverdage mellem kl. 9 og 15. Derudover kan du deltage på introholdene, GET STARTED, og på alle OPEN AIR hold. Med MIDDAY kan du ikke træne i weekenden og på helligdage.

Et MIDDAY medlemskab koster 169 kroner om måneden.

PREMIUM

Med PREMIUM medlemskab kan du træne styrketræning, holdtræning, squash og få målt din fedtprocent, og du kan træne med en ven.

Du kan få oplyst den aktuelle rabatpris ved enten at kontakte fitness dk eller ved at ringe til Gigtforeningens medlemsservice på tlf. 39 77 80 10. Vi har åbent mandag til torsdag kl. 9 til 16 og fredag fra kl. 10 til 15.

Sådan får du rabat med Gigtforeningen

Gå ned i dit lokale fitness dk center. Du kan finde en liste over samtlige fitness dk træningscentre på www.fitnessdk.dk.

Når du opretter medlemskab af fitness dk, skal du huske at gøre opmærksom på, at Gigtforeningen har en firmaaftale, som også omfatter Gigtforeningens medlemmer – så får du den særlige rabat. Medbring dit medlemskort fra Gigtforeningen som dokumentation.

Bliv medlem af Gigtforeningen nu

Få rabat i fitness dk - og få del i mange andre af Gigtforeningens medlemsfordele.

Et personligt medlemskab i Gigtforeningen koster 225 kroner årligt.

Ja, jeg vil gerne være medlem og få rabat på min træning

Læs mere om Gigtforeningens medlemsfordele

Læs mere om fitness dk