Støt med et erhvervspartnerskab

Som erhvervspartner bidrager jeres virksomhed til et bedre liv for mennesker med gigt, samtidig med I udviser et samfundsansvar.

Gigt er den hyppigste årsag til langtidssygemeldinger, og hvert år koster artrose 5,4 mia. kr. i behandling og 1,4 mia. kr. på grund af tabt produktion.

Rygsygdomme og rygsmerter koster årligt det offentlige næsten 17 mia. kr. Flere end 700.000 danskere her en gigtdiagnose.

Vi skal være flere år på arbejdsmarkedet. Antallet af mennesker med gigt vil stige yderligere i fremtiden – det vil betyde endnu større omkostninger for samfundet. Alligevel bliver gigtsygdomme og deres alvor - både for den enkelte og for samfundet - overset.

Jeres støtte er afgørende

Vi sætter gigt på agendaen og sætter stor pris på, at I som virksomhed vælger at blive erhvervspartner og dermed støtte Gigtforeningens arbejde.

Forskning i gigt er en af de vigtigste indsatser til bedre behandling og forebyggelse af gigt. Gigtforeningen støtter dansk gigtforskning med omkring 15 mio. kr. årligt.

Der er fortsat brug for mere viden og dermed behov for mere støtte til forskningen. Derfor har vi brug for jeres hjælp.

Kunder efterspørger ansvarlige virksomheder, og jeres støtte til gigtsagen vil styrke jeres CSR-profil. I signalerer med jeres støtte til omverdenen, at I ønsker at tage et samfundsansvar og bidrage til et bedre liv for mennesker med gigt.

Bliv erhvervspartner i Gigtforeningen

Gigtforeningen har tre typer erhvervspartnerskaber.

Vælg type nedenfor og se hvad dit medlemskab dækker:

Udgiften til jeres erhvervspartnerskab kan trækkes fra i skat. Du kan få oplysninger om de nærmere skatteregler hos SKAT.

Kontakt vedr. erhvervspartnerskab og strategiske partnerskaber

Søren Gelineck
E-mail sgelineck@gigtforeningen.dk