Start din egen indsamling - og støt kampen mod gigt

Vil du gøre en forskel og støtte et bedre liv for mennesker med gigt? Mange tror, det kun er ældre mennesker, der får gigt. Det er ikke rigtigt. Der findes over 200 forskellige gigtsygdomme, og nogle af dem rammer især børn og unge. Du kan støtte vores arbejde med forskning, rådgivning og behandling inden for gigtområdet ved at starte din egen indsamling.

Dreng med hav og blå himmel i baggrunden

Gør en forskel – start din egen indsamling

Vil du støtte forskningen i bedre behandling og forebyggelse af gigtsygdomme? Eller vil du være med til at sikre, at Gigtforeningen fortsat kan støtte og rådgive mennesker, der har brug for hjælp til at tackle livet med gigt? Så kan du hurtigt og nemt starte din egen indsamling.

Sådan gør du

Du opretter din egen personlige indsamling:

Start din indsamling

Derefter kan du dele din indsamlings-side med venner og familie via Facebook eller e-mail og opfordre dem til at støtte. Kun fantasien sætter grænser.

Du kan også ønske dig donationer i fødselsdags- eller julegave, eller du kan opfordre din omgangskreds til at donere penge for hver kilometer, du løber eller cykler – eller for hvert kilo du taber dig i. Så øges din motivation også.

Hvis I har en personaleklub på din arbejdsplads, kan du og dine kolleger også oprette jeres egen indsamling til fordel for Gigtforeningens vigtige arbejde. Nogle virksomheder vælger at støtte op om medarbejdernes indsamling ved at fordoble det indsamlede beløb.

Har du brug for hjælp eller inspiration, så kontakt os på tlf. 39 77 80 00 eller e-mail medlem@gigtforeningen.dk

Senest opdateret 10.05.2023