Rabat i Gigtforeningens webshop – kvalitetsprodukter til særpris

Som medlem af Gigtforeningen får du gode rabatter på produkter i webshoppen, f.eks. træningsudstyr, køkkenknive og puder, der alle er relevante i forhold til at skabe større livskvalitet, når du lever med gigt.

Du får også rabat på vores faktahæfter "Et godt liv med slidgigt", "Et godt liv med leddegigt" og "Et godt liv med psoriasisgigt".

Spar penge i webshoppen

Rabatten varierer fra vare til vare, men typisk sparer du 10-15 procent i forhold til normalprisen. En del af varerne i webshoppen er udformet specielt til at gøre livet med gigt nemmere. Alle varer er særlig udvalgt af Gigtforeningens eksperter og mennesker med gigt. Du finder f.eks. ergonomiske køkkenredskaber, aflastende puder og kogebøger med sunde og gigtvenlige opskrifter.

Mange af vores produkter er også oplagte gaveidéer, f.eks. udstyr til køkkenet, kvalitetspuder eller træningsredskaber.

Hvis du melder dig ind samtidig med dit varekøb, får du rabat med det samme.

Læs mere om dine andre medlemsfordele

Ja, jeg vil gerne være medlem og få rabat i webshoppen

Senest opdateret 31.05.2022