Bliv GigtForsker og modtag magasin med nyeste viden

Vil du gerne støtte forskning, og vil du gerne have ny viden? Så er vores 'GigtForsker'-medlemskab oplagt for dig.

Som GigtForsker betaler du 150 kroner om måneden via Betalingsservice. Du kan selvfølgelig også vælge, at beløbet skal være højere. Bidraget - fratrukket kontingent på 340 kroner årligt - kan du få skattefradrag for op til 18.300 i 2024 (17.700 kroner i 2023). Gigtforeningen indberetter dit bidrag til SKAT, så du automatisk får fradrag - læs mere om skattefradrag for dit bidrag

Som GigtForsker-medlem modtager du to gange årligt et særligt blad ”Nyt om gigtforskning”, hvor du får artikler, rapporter og beskrivelser af de forskningsprojekter, du er med til at støtte. Som GigtForsker er du automatisk medlem af Gigtforeningen. Det betyder, at du også kan benytte dig af de mange medlemsfordele - læs mere om dine medlemsfordele

Sådan bliver du GigtForsker

Udfyld skemaet herunder og tryk 'send'. Efter nogle dage modtager du det nyeste nummer af bladet "Nyt om gigtforskning" og en kupon, som du skal udfylde med bankoplysninger og CPR-nummer, så der kan oprettes en aftale om Betalingsservice. Vi sender en portofri svarkuvert med, som du kan returnere kuponen til os i. Har du allerede en Betalingsservice-aftale med Gigtforeningen, får du i stedet et bekræftelsesbrev sammen med bladet.

På forhånd tak for din GigtForsker-støtte!

Læs Gigtforeningens privatlivspolitik

Bliv GigtForsker

Derfor har vi brug for din støtte

En gigtsygdom betyder smerte, ødelagte led og nedsat livskvalitet. Vi er mange med gigt. Cirka hver 8. i Danmark lever med en sygdom i led, ryg eller muskler, og hver 3. dag får et barn gigt. Gigtforeningen arbejder for, at mennesker med gigt får et bedre liv. Her er forskning i forebyggelse og bedre behandling af gigt helt afgørende for, at vi kan nå det mål.

Gigtforeningens arbejde er fuldstændig afhængigt af private bidrag. Den offentlige støtte udgør under 2 procent af vores indtægter. Støtte fra medlemmer og andre er afgørende for, at blandt andet forskningen i gigt kan blive ved med at skabe resultater til gavn for de mange mennesker med gigt. Gigtforeningen har over de seneste 10 år bidraget til dansk gigtforskning med over 100 millioner kroner.

Senest opdateret 29.01.2024